Dr Mariola Sztogryn
Właściciel Kliniki
Ukończyłam Wydział Stomatologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w 2003 roku. Moją pasją są stomatologia estetyczna oraz protetyka. Uczestniczyłam w licznych kursach i szkoleniach, nieustannie doskonaląc swoje umiejętności zawodowe.
Z medycyną estetyczną po raz pierwszy zetknęłam się w Wielkiej Brytanii, gdzie pracowałam przez kilka ostatnich lat. Wiedzę w tej dziedzinie zdobywałam pod okiem światowej sławy specjalistów, takich jak dr Bob Khanna i dr Xavier Goodarzian. Po ukończeniu studiów medycznych rozpoczęłam pracę jako asystent na Akademii Medycznej w Warszawie, gdzie nadal rozwijałam swoje kompetencje.
Pracując jako lekarz stomatolog, zawsze interesował mnie estetyczny aspekt leczenia, co skłoniło mnie do poszerzenia moich umiejętności o medycynę estetyczną. Zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii, przeprowadziłam liczne zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej i kwasu hialuronowego. Każdego pacjenta traktuję indywidualnie, czerpiąc satysfakcję z obserwowania poprawy ich wyglądu oraz samopoczucia. W swojej pracy korzystam wyłącznie z najwyższej jakości produktów dostępnych na rynku.
Ukończyłam również podyplomowe studia z zakresu medycyny estetycznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Dysponuję wieloletnim doświadczeniem, a także certyfikatami potwierdzającymi ukończenie licznych specjalistycznych szkoleń.
Obsługuję pacjentów w językach polskim i angielskim. Zachęcam do zapoznania się z informacjami na temat leczenia toksyną botulinową oraz kwasem hialuronowym.


Dr Jacek Korzon
Specjalista chirurgii twarzowo-szczękowej
Wieloletni pracownik Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej WUM.
Od 2015 r. starszy asystent Kliniki Nowotworów Głowy i Szyi NIO w Warszawie.
W swojej praktyce zajmuje się leczeniem,chirurgią twarzy i nosa, implantologią,modelowaniem podbródka, rekonstrukcją kości,chorobami zatok i medycyną estetyczną.
Patrycja Majewska
Recepcjonistka/Asystentka
Pracuję jako recepcjonistka i asystentka w Klinice Medycyny Estetycznej. Moim priorytetem jest tworzenie przyjaznej, profesjonalnej atmosfery, w której każdy pacjent czuje się wyjątkowy i zaopiekowany. Zawsze staram się być serdeczna i uśmiechnięta, bo wiem, jak ważne jest pierwsze wrażenie – to właśnie recepcja jest wizytówką kliniki.
W mojej pracy kluczowe są organizacja i dokładność. Dbam o harmonogram wizyt, odpowiadam na pytania pacjentów, pomagam w formalnościach i wspieram lekarzy w ich codziennych obowiązkach.
Jednocześnie zależy mi na tym, aby pacjenci czuli się komfortowo na każdym etapie wizyty. Zawsze jestem gotowa wysłuchać, doradzić i pomóc, aby wizyta w naszej klinice była dla nich jak najbardziej pozytywnym doświadczeniem.
